MAGIS maakt geen gebruik van NEBU software

Op dinsdag 28 maart 2023 werd bekend dat een aantal onderzoekbureaus in Nederland is getroffen door een grootschalige cyberaanval bij IT-leverancier Enghouse Interactive en dochterbedrijf NEBU. MAGIS maakt op geen enkele wijze gebruik van de onderzoeksoftware of andere diensten van Enghouse Interactive of NEBU.

Hoe (energie)armoede en schulden aanpakken?

Om meer inzicht te krijgen en gefundeerd beleid te maken voor de armoede- en schuldenproblematiek van gemeente Wijk bij Duurstede hebben wij van 2018 tot en met 2022 een data-onderzoek uitgevoerd.

De beste wensen voor 2023!

Als wij denken aan de mooie momenten en goede tijden van 2022 dan belooft dit jaar nog wat. Afgelopen jaar mochten wij o.a. hele mooie projecten starten en hebben wij nieuwe collega’s verwelkomd Wij wensen u het beste voor 2023!

MAGIS behaalt positief resultaat op kwaliteitstoets Aedes-benchmark

Toetsing MAGIS door KCC

MAGIS voert elk jaar het Huurdersoordeel Aedes-benchmark uit bij verschillende woningcorporaties. Dit onderzoek, waaraan dit jaar 93% van de bij Aedes aangesloten woningcorporaties hebben deelgenomen, dient om de kwaliteit van de dienstverlening naar huurders te toetsen.De onafhankelijke Commissie Kwaliteitsverklaringen toetst of alle partijen die het onderzoek uitvoeren de validatiecriteria naleven. Aedes acht echter een aanvullend […]

Samen werken aan een verbeterde klantervaring

Wist u dat 89 procent van de klanten overstapt naar een concurrent vanwege een slechte klantervaring? Voor een klant is de klantbeleving, de zogenoemde customer experience, van ongekende waarde. Vaak wordt echter voorbij gegaan aan het feit dat de klant een actieve deelnemer is aan het proces en deze veelal co-maker is van uw producten […]

In verbinding met de medewerkers bij Hefas

Hefas kwam in 2018 bij MAGIS met als doelstelling: verdere transparantie naar haar medewerkers realiseren. Betrokken en gemotiveerde medewerkers zijn essentieel voor het functioneren en het groeien van het bedrijf. Samen met Hefas voerde MAGIS een medewerkerstevredenheidsonderzoek (MTO) uit, hetgeen nieuwe actiepunten naar voren bracht. In 2020 is het MTO nogmaals uitgevoerd, waarbij het MTO […]

Een toekomstgerichte klantvisie- en strategie voor Stichting Uithuizer Woningbouw

Stichting Uithuizer Woningbouw (SUW) klopte bij ons aan voor een nieuwe klantvisie- en strategie. Samen met de medewerkers van SUW werkten we het klantproces uit. Per klantprofiel stelden we een klantreis op en een van onze adviseurs ging onder andere aan de slag met verdiepend inzicht in de klantbeleving. Toekomst Krimpgebied, vergrijzing en aardbevingsgebied. Het […]